Stella – Un Imobil “inteligent”
Într-un imobil tradiţional, sistemele individuale sunt controlate independent, iar parametrii lor nu se afectează reciproc. O clădire poate fi numită “inteligentă” atunci când controlul sistemelor sale este centralizat , iar deciziile sunt luate pe baza datelor agregate .
Solutii ITC integrate in BMS-ul Stella :
- Sistemul de cablare structurată
- Serviciile CATV
- Serviciile de date
- TELEFONIE
- SUPRAVEGHERE VIDEO – televiziune cu circuit inchis
- Sistem de control access si video interfonie
- Automatizare pentru HVAC ( Heating Ventilation and Air-Conditioning)
- Softul aferent sistemului BMS
1. Telefonie :
i. Billing in “ timp real ” (actualizare dupa fiecare convorbire) .
ii. Call Barring si Call Divert pentru liniile proprii .
2. Televiziune digitala (activarea/dezactivarea si configurarea facilitatiilor) :
i. Time-shifting Network
ii. PVR
iii. EPG
iv. Video on Demand (VOD)
v. Pay-per-view
vi. Parental Control
3. ON-LINE Cost Monitoring ( OCM ) :
Toate contoarele ( apa rece, apa calda,energie electrica , etc. ) sunt digitale , adresabile , interconectate, iar aplicaţia permite citirea on-line a valorilor înregistrate de acestea precum si estimarea facturii curente pentru serviciul respectiv ( pana la sfârşitul lunii , calculând o medie a zilelor contorizate ) .
4. RCC ( Remote Climate Control )
Temperatura pe diferitele zone ale apartamentului poate fi controlata de la distanta . Mai mult decât atât se poate programa temperatura dorita pe intervale orare . Controlul asupra sistemului climatic este posibil atât prin interfaţa „client” ( web ) cat si prin sistem SMS .
5. Controlul asupra circuitelor de iluminat
Utilizatorul poate activa modul „econom ” in care circuitele de lumina sunt oprite la închiderea din exterior a uşii de acces in apartament . In cazul in care un consumator a fost lăsat deschis, oprirea circuitelor de iluminat se poate face si de la distanta . Se pot urmări „live” camerele video de la intrări si parcări .
6. Anularea cartelei de intrare in caz de pierdere/furt
In cazul in care cineva pierde cardul de acces acesta poate fi anulat direct din interfaţa web pentru a preveni accesul neautorizat in clădire .
7. Control asupra facturilor emise / plata On-line
i. Pot fi vizualizate facturile emise de către administraţie ( precum si statusul acestora / achitat sau restant ) .
ii. Posibilitatea de plata ON-LINE a facturilor prin card bancar .
8. Sistem de ticketing
Cererile către administraţie sau raportarea problemelor tehnice apărute se face in sistem ticketing cu nivel de prioritare in funcţie de categoria si urgenta problemei apărute .
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu