Google
 

26 iulie 2007

STELLA RESIDENCE-Bucuresti






Stella – Un Imobil “inteligent”
Într-un imobil tradiţional, sistemele individuale sunt controlate independent, iar parametrii lor nu se afectează reciproc. O clădire poate fi numită “inteligentă” atunci când controlul sistemelor sale este centralizat , iar deciziile sunt luate pe baza datelor agregate .

Solutii ITC integrate in BMS-ul Stella :

  • Sistemul de cablare structurată
  • Serviciile CATV
  • Serviciile de date
  • TELEFONIE
  • SUPRAVEGHERE VIDEO – televiziune cu circuit inchis
  • Sistem de control access si video interfonie
  • Automatizare pentru HVAC ( Heating Ventilation and Air-Conditioning)
  • Softul aferent sistemului BMS
Cateva din facilitatiile oferite de interfata client :
1. Telefonie :
i. Billing in “ timp real ” (actualizare dupa fiecare convorbire) .
ii. Call Barring si Call Divert pentru liniile proprii .

2. Televiziune digitala (activarea/dezactivarea si configurarea facilitatiilor) :
i. Time-shifting Network
ii. PVR
iii. EPG
iv. Video on Demand (VOD)
v. Pay-per-view
vi. Parental Control

3. ON-LINE Cost Monitoring ( OCM ) :
Toate contoarele ( apa rece, apa calda,energie electrica , etc. ) sunt digitale , adresabile , interconectate, iar aplicaţia permite citirea on-line a valorilor înregistrate de acestea precum si estimarea facturii curente pentru serviciul respectiv ( pana la sfârşitul lunii , calculând o medie a zilelor contorizate ) .

4. RCC ( Remote Climate Control )

Temperatura pe diferitele zone ale apartamentului poate fi controlata de la distanta . Mai mult decât atât se poate programa temperatura dorita pe intervale orare . Controlul asupra sistemului climatic este posibil atât prin interfaţa „client” ( web ) cat si prin sistem SMS .

5. Controlul asupra circuitelor de iluminat

Utilizatorul poate activa modul „econom ” in care circuitele de lumina sunt oprite la închiderea din exterior a uşii de acces in apartament . In cazul in care un consumator a fost lăsat deschis, oprirea circuitelor de iluminat se poate face si de la distanta . Se pot urmări „live” camerele video de la intrări si parcări .

6. Anularea cartelei de intrare in caz de pierdere/furt
In cazul in care cineva pierde cardul de acces acesta poate fi anulat direct din interfaţa web pentru a preveni accesul neautorizat in clădire .

7. Control asupra facturilor emise / plata On-line
i. Pot fi vizualizate facturile emise de către administraţie ( precum si statusul acestora / achitat sau restant ) .
ii. Posibilitatea de plata ON-LINE a facturilor prin card bancar .

8. Sistem de ticketing
Cererile către administraţie sau raportarea problemelor tehnice apărute se face in sistem ticketing cu nivel de prioritare in funcţie de categoria si urgenta problemei apărute .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu